Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Lov

Av diziz - 20 juni 2012 21:54

Hej allihopa!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men nu är jag är på Gotland tror jag att jag kommer i håg lite oftare. Men jag har funderat lite jag tror att den här bloggen kommer bli lite mer av en lov blogg att jag kanske bara bloggar på loven för att då kommer jag ihåg mer. Men men kommentera gärna och säg vad ni tycker... Men nu är jag på gotland kom till vårt landställe för ca. en halvtimme sen. Men jag ville också berätta att i lördags så hade jag och Astrid (en nyfunnen cän som jag känt i ett år) en tjejmiddag och då skulle jag vilja ge er ett tips på en film om ni inte sett den. Filmen heter Jag saknar dig. Jag skriver ett nytt inlägg efter det här typ som en recension jag kan också posta en mall på hur jag kommer skriva så jag tror att recensionen kommer i  morgon istället så kommer mallen efter det här inlägget jag kommer också att skapa en ny kategori med recensioner där jag publicerar recensioner om typ spel,böcker,filmer och lite smått och gott kommentera också gärna om ni vill att jag ska köpa nåt speciellt och så kan jag försöka prova det eller läsa det eller se den eller spela spelet ska helst vara till wii men det kan också vara till nintendo ds lite. Men jag kan inte göra allt. Just det jag ska också försöka blogga lite oftare. Det var allt för mig just nu.


Hejdå alla! För den här gången 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diziz - 23 december 2012 13:51

Jag har inte lagt upp någon än mewn jag vill skriva lite till för att se hur det blir sedan vill jag läsa igenom de också ...

Av diziz - 3 november 2012 13:29

Heeej. Jag vet att jag inte bloggat på typ ett år fast ibland orkar jag inte och jag har tappat intresset men som nästan allt kommer omkring så kommer det i perioder och nu fick jag bara ett sånt här ryck. Jag tror jag ska lägga ut en fanfiction me...

Av diziz - 9 september 2012 12:55

Hej Nu sitter jag i soffan med Bella och myser. I morse gjorde jag och pappa nutella croissanter de var jätte goda medans vi väntade på att de skulle bli klara så gjorde jag klart matten och sen om ett tag ska jag baka chocolate chip cookies. Jag v...

Av diziz - 4 augusti 2012 13:44

Heej. Jag är hos mormor och morfar och ska äta middag här ikväll. Jag vet inte vad jag ska skriva men jag tycker iaf att ni ska spela nåt av de här spelen. Papas freezeria eller papas wingeria de är jätteroliga. Är det någon som vet nån bra hemsida...

Av diziz - 1 augusti 2012 19:14

Köpte det här på godisfabriken i Visby

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards