Alla inlägg under juli 2012

Av diziz - 30 juli 2012 15:23

Hej nu sitter jag och kollar på Fame. Little Fockers recensionen kommer snart måste se den en gång till jag fattade den inte riktigt
Hejdå

Av diziz - 21 juli 2012 20:32

Hej jag vet att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp i bland glömmer man bara bort just nu är jag sjuk har typ nästan inget att göra ska se på film sen det kommer en recension sen när jag kommer hem ska jag göra en spel recension på Mario party 9 för jag ska köpa det. Mormor och morfar ska sova över här i kväll. I morgon om jag känner mig bättre och då menar jag mycket bättre då ska jag och pappa spela tennis det ska bli jättekul. Ska äta glasstårta nu får se hur det går eftersom jag är laktosintolerant... Oooh det där är en tårta vi gjorde på kul i köket
Hejdå så länge

Av diziz - 12 juli 2012 16:25

Hej nu är jag och badar med mina kompisar. Vi har ätit glass och haft kul vi ska åka hem nu.

Av diziz - 7 juli 2012 18:48

Hej jag bloggar från mobilen idag jag kunde ladda ner appen i alla fall. Idag har jag varit med Sandra, Frida, Ludvig och Fanni. Vi åkte ner och köpte godis och glass jag köpte 2 pimpim klubbor och en big baby pop med sur äppel smak. Ska sluta nu ska jag spela lite på mobil.
Hejdå

Av diziz - 6 juli 2012 18:30

Hejsan!Har precis suttit och ätit chips, guacamole, röd salsa och grön salsa. Sitter nu inne och kollar på vänner och äter tictac melonmix summeredition. Ska snart äta tonfisk längtar det är så gott. I dag var jag i stan köpte en jätte söt bikini på MQ. Fick en mobilväska också från Åhléns sen köpte vi torrshampoo som luktar jätte gott det luktar helt klart kokos typ som bodyshops kokos bodybutter. I helgen ska vi grilla hos våra grannar. Bella blev jätteglad när vi kom hem. När vi skulle åka hem köpte vi glass mm. Jag åt en sitting bull. Jag ska gå och kolla på videos på youtube.Tjarå

Av diziz - 5 juli 2012 14:22

HEEEJ!

Ser på vänner för 5 gången. Är också sur eftersom jag inte kan installera bloggplatsen appen men jag är glad för att pappa kommer hem och i morgon kanske han kan byta mitt minneskort och då kan jag ladda ner den och då kan jag ladda ner appen och då kan jag ladda ner appen. Min lilla vovve ligger bredvid mig och sover. Jag ska gå nu och äta en cohocolate chip cookie.

Hejdå!

Av diziz - 3 juli 2012 16:35

Heej!

Idag cyklade mamma och jag ner till Tofta Bysen Livs. Då köpte vi farin, fil, mjölk ,mjöl och lite annat t.ex Big baby pop twister. Den var jätte god. Sedan när vi kom hem bakade jag chocolate chip cookies. Dem blev jätte goda!!!! Just nu sitter jag och kollar på vänner sen ska jag måla naglarna jag hade tänkt mig nåt i stil med det här bara andra färger:

Annars ska jag göra nån annan design.


Hejdå! :D

Av diziz - 1 juli 2012 16:11

Tjenare!Hur mår alla? Har precis tagit första doppet kändes skönt. Det var mellan 15-17 grader celsius men det var ju ändå skönt. När jag kom hem fick jag en kokos/chokladboll. I kväll ska jag få pasta med pesto och lax mums. Ska snart spela lite Nintendo sen ska jag kolla på mammas mobil. Kommer antagligen att spela lite på iPaden också. Är det någon som vet någon bra film med Sandra Bullock hon är så bra! Nu ser jag på the Simpsons. Jag hoppas att det går att bada i morgon också. Jag vill bada. Kanske ska kolla på vänner när Simpsons är slut. Såg på vänner bloopers jag höll på att skratta ihjäl mig det var jätte kul. Älskar vänner!!!Hejdå

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards