Alla inlägg under januari 2012

Av diziz - 29 januari 2012 22:11

HEEEJ!

Ja sorry att jag inte bloggat på ett tag men jag har inte orkat eftersom jag har varit sjuk. Jag har haft 39 graders feber och jag som skulle ha sjungit på öppet hus i går!! ville jätte gärna gjort det och jag som tränat JÄTTE mycket på texterna. Jag blev jätte besviken. Men vad ska man göra liksom. Ska snart gå och lägga mig. Har jag berättat att jag har köpt en ny wii kontroll. Jag slog pappa i mario kart  wii.

Måste sluta HEJDÅ!

Av diziz - 19 januari 2012 07:43

Hejsan just nu så sitter jag och väntar på bussen. Har kemi första lektion jag gillar kemi måste gå Hanna är här nu eller inte riktigt ån men hon är på väg tror jag men hejdå!!! :D

Av diziz - 18 januari 2012 11:58

Hallå!!!Idag har vi halv studiedag så jag ska göra lite läxor. Jaha men jag har gjort lunch en omelett jag ska lägga upp en bild på den jag ska också lägga upp en bild på våra cupcakes. Måste gå snart ska göra lite läxor. Men jag ska äta lite till men hejdå så länge

Av diziz - 16 januari 2012 16:29

Ciao!!!! Sorry att jag inte bloggat på ett tag men har haft fullt upp bloggar från min mobil nu. Jag sitter och kollar på Sveriges mästerkock det är JÄTTEBRA om ni undrar eftersom de flesta kanske vet att det är på onsdagar men det är ett inspelat program. I helgen så var ag med Alice vi bakade cupcakes med extra vaniljsocker och. Väldigt rinnig frosting. Sedan i dag på kul i köket ( mitt elevens val) var jag med Mozartthewölfkuh (Lukas), Céline och Elsa. Vi gjorde Amerikanska pannkakor de blev JÄTTEGODA!!!!!!! Måste gå ska gå på dansen sedan :DCiao

Av diziz - 6 januari 2012 15:21

Hej igen.

Jag blev fett nöjd med den här teckningen vad tycker ni blev den bra?

Stimorol senses mega mystery är sjukt gott

 

Måste provas.

Men hejdå

Av diziz - 6 januari 2012 15:09

Hejsan hoppsan falleralla la!

Ja nu har jag ätit kakor nu ska jag see på tv och rita. Sen ikväll ska vi till våra grannar. Ska göra mig i ordning sen.

Några ideer om vad jag kan rita ska lägga upp ett kort på en teckning jag har gjort sen.

Hejdå

Av diziz - 3 januari 2012 13:54

Ville bara säga att jag glömde skriva lite om bloggläsare rubriken men det är så att om ni bara kunde prata lite med era vänner och säga att de kan gå in på min blogg för det högsta jag kommit upp yill att några läser min blogg är 5 st bloggläsare på 1 dag så enligt mig så vill jag gärna ha några fler som läser min blogg

Av diziz - 3 januari 2012 13:45

Hej idag ville jag bara säga

vänta lite här bara? det låter inte riktigt som jag men just det. Jag har en ny kändiscrush!!! Arthur Bowen. Arthur Bowen spelar Albus Severus Potter (Harry Potter yngsta son). Så snygg!!! Sök på honom!!! Glöm inte han e min!!!!!!!!!!!!!!

Ska rita lite nu hejdå!   

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards