Alla inlägg under januari 2010

Av diziz - 23 januari 2010 16:04

Hej alla läsare!


Måste göra matten nu


hejdå kramizar diziz

Av diziz - 20 januari 2010 15:21

Hej alla läsare!


I dag var jag sjuk eftersom jag  tog svin influensa sprutan i går så jag är  hemma och är sjuk. Och Anna ledsen jag hittade den inte.

Men ni får det här i stället:

Någon som har gjort trailern väldigt bra  faktiskt

kramizar diziz

Av diziz - 18 januari 2010 15:42

Hej alla lääsareee!


Jagär med Clara i dag eftersom vi har dans  i kväll!

Baseball scenen

Volturi fight scenen!

Det var allt för den här gången Hejdå!

Kramizar diziz

Av diziz - 17 januari 2010 18:17

Hej alla läsare!


Ni vet smilisarna dom var från http://andenz.bloggplatsen.se  Och så fick ni se eclipse parodin 1/ 3 här kommer dom andra 2.

del 3

del 2

Jag har fått ett nytt spel också.

Vet ej vad jag ska skriva så jag säger hejdå nu


Hejdå kramizar diziz


Av diziz - 16 januari 2010 17:35

Hej alla läsare!


Nuska jag till mina kusiner så jag får se hur de blir men på Gotland bloggar jag från mobilen så se ska gå bra jaglovar att blogga så snart som möjligt.

Ni får mer i morgon.


Mvh diziz

Av diziz - 14 januari 2010 15:49

Hej!

Ni vet säkert redan vem jag är ...?

Hoppas ni tyckte att den där Sms-grejen var rolig, hon hittade den på min blogg (fast jag hittade den på Julias, http://jvhs.blogg.se)!

Efter skolan spelade Disa piano och jag pratade lite med Lotta eftersom Annika (inte matteläreren, utan musikläraren 2) inte ville att jag skulle titta på Disa medan hon spelade piano. Lotta sa att hon tyckte att jag skulle sy en Twilightväska som liknar den jag fick i julklapp, och sen råkade jag avslöja att Bella skulle bli kär i Jake.

Nu ska Disa slå en bild på Jake!!!

Men i alla fal, hon sa att det skulle ta en termin för henne att läsa NewMoon! Då har hon slutat som vikarie på syslöjden *Anna/Pefi och Disa/Diziz gråter* Men för ett tag sen fick jag veta att hon hade en dotter (på ca 3 år) som heter Alice! Då utökade jag och Anden Lottas smeknamn och nu efter lovet blev det så här:


"Lotta/Symänniska/Hon som har läst men inte sett Twilight/Hon som inte förstår Bellas kärlek till Edward/Hon som inte förstår Edwards kärlek till Bella/Hon som har en dotter som heter Alice som har en man som heter Jasper som har en bror som heter Emmett som har en fru som heter Rosalie som har en bror som heter Edward som har en fru som heter Bella som har en dotter som heter Renesmee som har en farfar som heter Carlisle som har en fru som heter Esme (som är Lotta)"

 

Det sista stämmer inte riktigt, typ vid "som har en man som heter Jasper" men det blev roligare såhär. Och ja, hon förstår inte Bella och Edwards kärlek. Det är hemskt! Fast när hon läst alla fattar hon nog, och nu har jag ju avslöjat att de får en dotter för henne men hon tänkte inte ens på det! Hehe ...

  

Älskar den här bilden!

 

Kram från mig till alla Diziz läsare<3

Av diziz - 13 januari 2010 18:52

Hej alla läsare!


i går fick jag mitt spel! De var super kul Anden och jag lekte. Så vi hade jätte roligt med de men efter typ en timma så skulle hon gå hem.  .


 Renesmee

  Rose

  Edward kysser Bella Bella rodnar

  Edward+Bella=evig kärlek

 Charlie

  Edward spelar piano

  Bella läser sin favorit bok.


Hörni jag är ledsen att jag tar saker från era bloggar mende är för att jag beundrar er.

En rolig sak från Pefi/Annas blogg


Ta fram din mobil tryck neråt och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kära Amanda. För det första vill jag säga att Anden är den bästa vän jag haft, och att Andens mamma är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Ankan och Anna gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Celinafår ett lyckligt liv tillsammans med Clara. Jag vill säga tack till Mig själv för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Edward. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Elisabeth tog sitt liv. Snälla Elsa sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till Farmor, en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Faxlåda och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Fernando som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Gustav A efter som han varit otrogen mot min käraste Göran. Jag vet att  Hanna L kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Hanna N för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Hem och Ida och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen InfoDirekt
__________________________________________________
Haha

 

Kramizar Diziz

Av diziz - 12 januari 2010 20:13

Hej alla läsare!


Jag heter diziz och jag har en annan blogg på http://diziz.blogg.se besök den gärna men jag tänkte att det vore roligt att prova en annan blogg hemsida eller vad man nu kallar de. Min kompis var här i dag hennes blogg heter http://andenz.blogg.se  och http://andenz.bloggplatsen.seMåste sluta men jag får väll säga hejdå men jag kommer tillbaka i morgon.


kramizar diziz


förresten älskar twilihgt så här kommer något för alla twilight älskare förlåt Anden om jag härmar dig.


  Bella får en kyss av Edward fast man kanske inte ser Edward


  Charlie


Ni får mer senare


Hejdå Diziz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards