Alla inlägg under december 2011

Av diziz - 31 december 2011 10:53

Gott nytt år eller kanske inte just nu.

Ville bara eller inte bara men jag vill hälsa till mina kompisar och kusiner. Till Isabellle som jag inte känner så jättebra men jag tycker att hon verkar snäll. Moa som jag kännt sen vi var små. Olivia som jag också kännt sen vi var små. Amanda som är min kusin som är super sjysst. Till Hedvig som går på samma slöjd som jag som jagn inte känner så jätte bra. Men i dag så är det nyårs afton. Mina kusiner och moster och morbrir kommer hit och mormor och morfar. Vi ska äta fasan. Jag har fått en ny favorit film!!! The blind side med Sandra Bullock den e jätte bra rekommenderar den STARKT!!!!!! Det handlar om en familj som är ganska rika och sedan träffar de Mike som de typ tar hand om och sedan trännar de Amerikansk fotboll och så händer det så himmla mycke den e SJUKT bra!!! SE DEN!!!! Ville bara lägga till några grejer på listan från igår.


  11. Mina favorit skådespelerskor är Sandra Bullock, Emma Stone, Jennifer Aniston och Courteney Cox Arquette

  12. Mina favorit skådespelare är Ryan Gosling, Cole Sprouse och Carlos Pena

Jaja Tjarå

Av diziz - 30 december 2011 14:15

Hejsan hoppsan! :D

Jag ska skriva nåt som nästan ingen vet.

  1. Jag är 13 år och sover fortfarande med snuttefilt.
  2. Jag gillar barn programmen bättre förr än nu
  3. Det bästa jag vet e att gå i pyjamas eller mjukis kläder flera dagar i rad
  4. Jag är SUPER rädd för skräck filmer även parodier.
  5. Min favorit genre på film är Romantiska komedier! Men jag gillar också andra genrer förutom Thriller och sånt.
  6. De jag kännt längst är Moa, Maria, Jacob, Celina, Olivia
  7. Jag tycker att min hund e lite korkad ibland men e SUPER söt och annars ganska smart vet att det är lite konstigt men det är så hon är.
  8. Min idol är Taylor Swift
  9. Jag är galen i VÄNNER
  10. Jag älskar glass och äter normal glass med laktos fast jag är laktosintolerant.

Jag tror att de flesta visste det mesta innan men jag hoppas alla får en bra nyårs afton! Och hoppas ni får nåt kul förresten fick en xperia play i julkappp och lite annat smått och gott.

Tjarå

Av diziz - 23 december 2011 10:32

GOD JUL alla härliga bloggläsare!

Imorgon är det julafton. Bella sitter bredvid mig och är söööt hon ska få några julklappar av mig!  

Jag kom på att jag redan köpt en julklapp till farmor  Vad önskar ni er i julklapp min lista e som vanligt sjukt lång. Men det jag önskar mig mest av allt är LEGO Pirates of the Caribbean the video game till wiit. Just det Fabian om du läser det här så ska jag skriva att jag verkligen saknat dig jätte mycket medan du var i London!!!! Bara så att ni vet så är Fabian min kusin  Jaja det var allt från mig!

Kram Diziz 

Av diziz - 22 december 2011 14:05

Tjenare!

Det är 2 dagar kvar till julafton snart!!! :D Just nu kollar jag på Magi på Waverly place eller vad det nu heter. Vet någon vad jag kan ge min pappa i julklapp vad ska jag ge farmor i julklapp? Har julklapps ångest!!!! Ni som gillar NYAN CAT kolla in den här sidan http://www.heychickadee.com/ Det finns jätte mycket fina nyancat grejer där. måste sluta hejdå!!! :D

Av diziz - 20 december 2011 14:51

Sveiki som är hej på Litauiska eller iaf om man litar på Google translate

Men nu är det jullov!!!!!!!! E så himmla skönt så nu ska jag blogga varje dag. Jag vet att det inte är så många som läser min blogg så om ni skulle kunna berätta för lite mer folk om min blogg skulle jag verkligen uppskatta det. Just nu mår Bella jätte bra! Just nu är hon ute på promenad med mamma. Förresten märkte ni att det snöade den 17/12 Vet ni vet ni jag känner mig lite barnslig men det är 4 dagar kvar till julafton!!!!! 5 om mna räknar med idag men jag måste sluta skriva men i skolan i dag så sjöng kören och lärarna spexa det var skit kul ok nu på allvar ska jag sluta skriva så!

Sudie som är hejdå på litauiska enligt google translate

 
Av diziz - 12 december 2011 16:09

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt !!!!

Sry att jag inte skrivit på ett tag kom på att efter det 30:e inlägget att jag sov över hos en kompis i tisdags det är fett kul ville också säga att jag har köpt 1 julklapp till min kusin känner mig stolt ska på sista dans lektionen för terminen  Jag gillar verkligen dansen. Det är Lucia imorn och jag ska hade tänkt kolla lite på recept som jag ska läga ut men jag är helt enkelt inte super säker. I dag på elevens val så använde vi photoshop som jag absolut inte är bra på kom absolut inte någon vart.

Men hejdå alla skumbananer.

Av diziz - 8 december 2011 17:45

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!
!!!!!

I morn ska vi simma   Suger på det klarade inte ens testet i sexan men det här är det 30:e inlägget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är sugen på tuggummi Måste gå nu.

Au revoir

Av diziz - 5 december 2011 16:39

Yoyo!

Sorry att jag inte bloggat på några dar men i fredags så hade jag samhällskunskaps prov. Det var ganska lätt. Just nu ser jag på tv har inte så mycke att göra ska gör en läxa. Sedan ska jag på dans!!!!!   jag är sugen på  Vill dit!!!!! jag kunde ju inte gå dit förra gången. Eftersom jag drog ut tänderna   daa  Liksom. Just nu är jag inne på facebook.

Har inte mycket mer att skriva. Så

Adíos mí bloggläsare

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards