Alla inlägg den 25 juni 2012

Av diziz - 25 juni 2012 19:31

NAMN:  Jag saknar dig


Spel/bok/film/annat: film


OM: Filmen handlar om Tina vars syster som heter Cilla nyss dött man får följa Tina hur hon hanterar det. Särskilt eftersom det va en av deras kompisar som körde på Cilla. Ni kanske tycker att jag spoilar allting med att säga att Cilla dör men Tina säger redan ibörjan att hon kommer dö. Men t.ex så åker Tina till ett regissörs läger där träffar hon Stefan och de är lyckliga. Åh just det höll på att glömma Cilla dog sorgligt nog på sin mammas födelsedag för att Tina och Cilla hade försovit sig.


OMDÖME: Filmen var väldigt sorglig. Det inns en bok också den heter "jag saknar dig, jag saknar dig" och är skriven av Peter Pohl och Kinna Gieth. Filmen är baserad på en riktig historia vilket gör det ännu mer dramatiskt Jag tyckte den var väldigt bra. Innan jag såg filmen trodde jag nästan att det var omöjligt att skratta och gråta samtidigt men nu har jag det bekräftat det är inte omöjligt jag vill ändå tacka Ebba frän http://www.ebbasthoughts.devote.se/ kolla in hennes blogg.


HJÄRTAN:        /          

Av diziz - 25 juni 2012 13:43

HEEEEEEJ!


Just nu sitter jag med Sandra och kollar på tv. Är det någon som har hört talas om smosh på youtube? Jag kan lägga in ett klipp. Här kommer det:

De gör olika parodier på olika saker de är jätteroliga fast vissa kan vara lite olämpliga för yngre. Jag skanar dig recensionen kommer lite senare ikväll.


Hejdå!!!!!!!!!!!!!!  

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards