Alla inlägg under april 2012

Av diziz - 26 april 2012 16:25

Tjena nu sitter jag och spelar Angry birds space på min mobil. Någon som vet nåt kul spel till Android som inte kostar pengar? Har någon läst Vampire Academy den är jätte bra jag är bara på trean men jag är helt klart hundra prosent förälskad i serien. Det är valborg på måndag och då ska våra kompisar komma och vi ska se på brasan. Är det någon som har instagram? Snälla följ mig pudeltjejen. Ska återgå till att spela ska nu också se på VÄNNER 

HEJDÅ ALLA MÄNNISKOR SOM LÄSER MIN BLOGG   

Av diziz - 19 april 2012 14:22

Tjena mitt bena!

Ja som ni kanske märkt på rubriken har jag varit hemma. Ja ni kanske vet vad alla tjejer går igenom någon gång så jag hoppas att ni förstår vad som har hänt. Just nu sitter jag framför tv:n och kollar på winx club jag hade inget att göra men jag ska stänga av så att jag kan kolla på vänner och spela papa's freezeria. Ja juste nu har jag beställt några saker till mig och Anna eftersom hon fyllde år för två veckor sen. Till mig själv beställde jag en pacman mugg som "lyser upp" när man häller i vätska det kommer ett videoklipp senare i inlägget. Sedan köpte jag godis (mario svampar)

 

Så ser de ut söta va?

Japp så ser den ut coolt va?

Ja jag måste sluta nu HEJDÅ!!!!!!!!      

Av diziz - 14 april 2012 10:28

Good morning Sweden.

Ja godmorgon nu ska jag spela Papa's freezeria det är jättekul man kan söka på google efter det och klicka på första länken sen kan man spela kan ta in en bild som jag tog när jag spelade. Här kommer den  

Enligt mig tycker jag att de skulle bli ett väldigt sött par. Visst är de söta ihop 

Ja det blev ett kort inlägg med en bild men kolla gärna in Papa's freezeria. Bilden är från spelet jag tog en screen shot av "freezerian".

Hejdå   

Av diziz - 13 april 2012 22:26

Heeej som ni kanske märkt har jag inte bloggat på ett tag men det är för att jag har haft ganska fullt upp. Just idag fredag den 13:e har inget hänt mig förutom att jag varit hos mormor och morfar och gjort marängtårta vilken blev jättegod. Ja vår hund (min familjs) har blivit klippt så hon ser väldigt japansk ut. Visste ni att i Japan får man inte ha hundar för att det är för trångt så att det kan störa grannarna men man kan hyra husdjur. Hur vet jag det? Svaret är "här är mitt land" . Just nu ser jag på Let´s dance. Jaa.


 Hejdå så läng bloggar antagligen imorgon men jag kommer blogga mer när appen kommer.  

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards