Alla inlägg under februari 2012

Av diziz - 29 februari 2012 12:23

Tjabba tjena hallå.

E på gotland ska kolla på fantasims blogg men just nu ser jag på vänner. vetr inte vad jag ska skriva så det blev ett kort inlägg. Hejdå

Av diziz - 28 februari 2012 09:37

Tjollahejsan!

I lördags var jag på en 50 års fest min moster fyllde 50 i onsdags. Vi fick åka limo buss till Edsbacka wärdshus!!!! Sjukt fint jag har aldrig varit där och maten var JÄTTE god! I går så var jag och "shoppade" i Mörby C. Köpte en bok mormor gav mig ett rött linne morfar och mamma köpte hair mascara blå!!! Hmm. Ska gå och äta frukost men ska blogga lite mer sedan så.

Zynez sen!  

Av diziz - 24 februari 2012 15:07

Hajsan svejsan.

Var det igår vår nya lilla prinsessa Estelle föddes jag tror att hon skulle heta det och Desiree i mellannamn. Jag fick ett utbrott på spanskan i dag jag blir lätt arg men det var så här att jag skulle räkna ihop poäng eftersom vi hade en tävling(btw vi vann) Men vi var på lag. Men han sa att jag hade glömt att räkna ett halvt poäng men jag tänkte räkna det sen så då fattade inte han och jag blev JÄTTE arg och började gråta eftersom jag alltid börjar gråta när jag blir arg. Mormor och morfar kommer i dag. Men nu måste jag sluta skriva eftersom jag ska äta paj. Spela LAsse Maja och kolla på "här är mitt land Vietnam" eftersom jag vill se den om mitt födelseland eller hur man nu ska skriva jag hoppas ni fattar.

Av diziz - 18 februari 2012 11:01

Tjena moss!

Ville bara säga tack till alla som kollar min blogg. I går var jag med Hanna. Vi hade kul.

Idag så måste jag köpa en present till Hanna... En annan Hanna eftersom vi ska hem till de sen. Just nu har jag lust att åka skridskor. Sen ville jag bara hälsa till Jacob Hannas lillebror alltså Hannan jag var hos igår. Jacob Grattis på födelsedagen! Önskar ni er nåt speciellt jag skulle verkligen vilja veta det.

Tack och hej leverpastej!   

Av diziz - 14 februari 2012 19:24

LOTS OF LOVE ON VALENTINES DAY!!

Hej hoppas ni har en bra alla   dag. Ni har sett min hund visst är inte hon VIT!!! Några av mina kompisar tycker att hon är VIT VIT det är hon inte alls hon är en blandning av RÖD och APRIKOS. Hon är den SÖTASTE som finns. Jag ska spela lite gitarr till min läxa... Är deet bara jag som gillar bokstaven Z den är JÄTTE fin

Måste gå

Hejdå bapararara bapa

Av diziz - 12 februari 2012 19:48

Hej! 

Fick nyss reda på att Whitney Houston är död. Ska se på så ska det låta. Men jag tror att jag ska spela the sims. Åh jag har nyss fått reda på att mina grannar på Gotland har skaffat en DVÄRG pudel!!!! Bella kommer inte kunna hantera det bra!!!  ... I går så var jag på en fest hos min kompis vi sjöng singstar och det mevar JÄTTE kul ska köpa we sing till wii och JELLY BELLY beans här kommer en bild:

  Jag såg jelly belly beans på lagerhaus i Sollentuna. Tänkte köpa. Men jag köpte en origami bok till min kompis eftersom hon hade fyllt år och så kommer den TYPISKA Disa oturen att hon redan hade den. Hon ska få kvittot i morgon så att hon kan byta den. Jag har matte prov på tisdag och spanska prov på fredag. Måste gå.

Hejdå

Av diziz - 6 februari 2012 19:43

Hola me llamo Sueco Soy de Diziz.( Hej jag heter svensk jag kommer från diziz. på spanska)

Om ni kollat på extr@ på sli.se på fattar ni. Ville bara säge ne sak jag är inte så där jätte bra på att blogga är det nån som kan ge tips på hur jag kan förbättra min blogg kommentera gärna. Men i dag så gjorde vi pizza på kul i köket (mitt elevens val)den blev SJUKT god här kommer en bild:

Förlåt att den  blev så liten. 

Förresten kolla gärna in min kompis blogg http://juliajack.blogg.se

Men kommentera gärna om vad jag kan skriva om skulle verkligen uppskatta det.

Hejdå!

Av diziz - 5 februari 2012 20:36

Yoyo!

I dag har jag gjort matte sen halv elva typ. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag har fått reda på att min kompis har skaffat hund. Den heter Yoshi som i super Mario. HAr inte sett hunden. men jag har gosat så mycket som möjligt med Bella för att hon är den bästa hunden som finns och kanske för att jag tror att jag kanske är lite svartsjuk för att hon är 2 år yngre än mig och hon har liksom inte tjatat lika mycket som jag gjorde jag tjatade liksom i NIO år. Vet inte riktigt hur länge hon har tjatat men iaf. Adda mig på wordfeud. Jag heter dinobellaesöt utan mellanslag. Man ser en bild på en hund men bara så att ni vet jag är inte så jätte bra.

Men Ciao

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards