Alla inlägg den 20 november 2011

Av diziz - 20 november 2011 14:55

Hejsan hoppsan!

Jaa nu har jag gjort matten till på måndag medan mamma och pappa ska ge mig 100 kr för att jag tagit bort nåt plast liknande självhäftande trä på dörr båda sidor och om jag gör en till dörr som e halv så får jag 25 kr för den så alltså 125 kr!!! vill inte säga spänn för då kör pappa så här ni vet det gamla så jag måste sluta säga sänn men de är svårt mamma och pappa ska åka och handla. Dem ska köpa Ben och Jerry glass!!!   I kväll ska jag duscha se på tv och göra samhällskunskap      Såå jaa vi får se vad dem köper för glass jag har inte bloggat på ett tag men jag ska försöka blogga lite efter skolan. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men i morse var mamma och jag arga på varandra med det är över nu. Bella tröstade mig   Men nu kommer ett youtube klipp som e super sött:


Kolla på det de e suuuuuuuuuuuuuuper sött eller hur. Just de jag fick mitt wii att funka och jaa fredagen var helt okej faktiskt.  


Hejdå / diziz     

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards