Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av diziz - 29 oktober 2011 18:44

Tjena!

som jag sa så skulle jag få mina kusiner att gästblogga så nu kommer dem gör det den första heter Elias och kommer nu.


____________________________________________________________


Tja! Jag är Elias och jag gillar glass.


_____________________________________________________________


Nu ska Isak också gästblogga.


_____________________________________________________________

Tjenareee mannen! jag är Isak och jag geekar COD :)

______________________________________________________________


Det var mina kusiner dem visste inte vad dem skulle skriva om så jag fick skriva åt dem.

Av diziz - 29 oktober 2011 16:06

Hej allihop ville bara säga att jag ser på the proposal som är en jätte bra film och min favorit person är Kevin en liten Samoyed valp som ser ut såhär:

söta va!!!

Ville också säga att mitt the sims 3 pets har kommit!!!!!!!!!!!!!  *glad * och lite speedad. Men vad ska man göra? mina kusiner kommer i dag vi ska spela lite spel och äta oxfilé tror jag mm. Men jag kanske kan få dem att kolla in på min blogg lite oftare och kanske till och med gästblogga!!!!!!!! Snart är det julafton och alla vet ju att det är påskharens tid... eller var det jultomten... jag har ingen aning. Skämta bara självklart är det jultomten som inte finns tyvärr men här kommer en bild på the sims 3 pets:



Hejdå!

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards