Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Spel

Av diziz - 13 januari 2010 18:52

Hej alla läsare!


i går fick jag mitt spel! De var super kul Anden och jag lekte. Så vi hade jätte roligt med de men efter typ en timma så skulle hon gå hem.  .


 Renesmee

  Rose

  Edward kysser Bella Bella rodnar

  Edward+Bella=evig kärlek

 Charlie

  Edward spelar piano

  Bella läser sin favorit bok.


Hörni jag är ledsen att jag tar saker från era bloggar mende är för att jag beundrar er.

En rolig sak från Pefi/Annas blogg


Ta fram din mobil tryck neråt och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kära Amanda. För det första vill jag säga att Anden är den bästa vän jag haft, och att Andens mamma är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Ankan och Anna gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Celinafår ett lyckligt liv tillsammans med Clara. Jag vill säga tack till Mig själv för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Edward. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Elisabeth tog sitt liv. Snälla Elsa sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till Farmor, en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Faxlåda och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Fernando som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Gustav A efter som han varit otrogen mot min käraste Göran. Jag vet att  Hanna L kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Hanna N för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Hem och Ida och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen InfoDirekt
__________________________________________________
Haha

 

Kramizar Diziz

 
 
Andenz

Andenz

15 januari 2010 14:14

Hello!
Det är kul att du tog dom där smilisarna från min blogg men du kan väll skriva att dom var från min blogg.

http://andenz.bloggplatsen.se

diziz

5 oktober 2011 12:05

själv klart förlåt att jag glömde det

 
Ingen bild

Olivia

19 januari 2010 19:08

Hehe jag hatar symaskiner , har sytt mig i fingret på dom USCH !

diziz

5 oktober 2011 12:05

Men Olivia då!!!!!! :)

 
Ingen bild

Diziz

3 oktober 2011 13:52

Ok Anden men Olivia då!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diziz - 23 december 2012 13:51

Jag har inte lagt upp någon än mewn jag vill skriva lite till för att se hur det blir sedan vill jag läsa igenom de också ...

Av diziz - 3 november 2012 13:29

Heeej. Jag vet att jag inte bloggat på typ ett år fast ibland orkar jag inte och jag har tappat intresset men som nästan allt kommer omkring så kommer det i perioder och nu fick jag bara ett sånt här ryck. Jag tror jag ska lägga ut en fanfiction me...

Av diziz - 9 september 2012 12:55

Hej Nu sitter jag i soffan med Bella och myser. I morse gjorde jag och pappa nutella croissanter de var jätte goda medans vi väntade på att de skulle bli klara så gjorde jag klart matten och sen om ett tag ska jag baka chocolate chip cookies. Jag v...

Av diziz - 4 augusti 2012 13:44

Heej. Jag är hos mormor och morfar och ska äta middag här ikväll. Jag vet inte vad jag ska skriva men jag tycker iaf att ni ska spela nåt av de här spelen. Papas freezeria eller papas wingeria de är jätteroliga. Är det någon som vet nån bra hemsida...

Av diziz - 1 augusti 2012 19:14

Köpte det här på godisfabriken i Visby

Presentation


My sweet little dog :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt favorit djur?
 hund
 katt
 häst
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 puma
 elefant
 giraff
 papegoja

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards